Skip to content
Start
O nas
Oferta
Oświetlenie przeszkodowe
Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 10 cd
OBL-R-10cd-24V DC
OBL-R-10cd-DOUBLE
Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności wersja solarna
Podwójne oświetlenie przeszkodowe 10 cd – wersja solarna – SOBL-R-2x10cd
Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 32 cd
OBL-R-32cd
OBL-R-32cd-DOUBLE
SOBL-R-32cd-24V DC
Oświetlenie przeszkodowe średniej intensywności
LMIA – TYP A
LIMIA – TYP B
SIMB – TYP B
LMIC – TYP C
LMIAB – TYP A+B
OBL-R-2000cd
Oświetlenie przeszkodowe wysokiej intensywności
LHIA-TYP A
LHIB-TYP B
Kontrolery sterowania oświetleniem przeszkodowym
Kontroler sterowania oświetleniem przeszkodowym APC-01
Kontroler sterowania oświetleniem przeszkodowym APC-02
Kontroler sterowania oświetleniem przeszkodowym APC-03
Systemy ostrzegawcze montowane na instalacjach wysokiego napięcia
Kule ostrzegawcze montowane na przewodach linii wysokiego napięcia
Sygnalizator BHT
Oświetlenie nawigacyjne lądowisk dla helikopterów
Oświetlenie punktu celowania AIMING POINT
Oświetlenie punktu celowania AIMING POINT – zagłębione
Oświetlenie punktu celowania AIMING POINT – naziemne
Oświetlenie ścieżki podejścia APPROACH
Oświetlenie ścieżki podejścia APPROACH – zagłębione
Oświetlenie ścieżki podejścia APPROACH – naziemne
Oświetlenie strefy FATO
Oświetlenie strefy FATO – zagłębione
Oświetlenie strefy FATO – naziemne
Oświetlenie strefy TLOF
Oświetlenie strefy TLOF – zagłębione
Oświetlenie strefy TLOF – naziemne
Oświetlenie drogi kołowania TAXIWAY
Oświetlenie drogi kołowania TAXIWAY – zagłębione
Oświetlenie drogi kołowania TAXIWAY – naziemne
Reflektor oświetlenia płyty lądowiska FLOODLIGHT
Latarnia identyfikacyjna lądowiska
Wskaźnik ścieżki podejścia helikoptera – HAPI
Radiokontroler sterowania oświetleniem nawigacyjnym lądowiska APR-01
Radiokontroler sterowania oświetleniem nawigacyjnym lądowiska APR-02
Akcesoria dla radiokontrolera
Oświetlenie naziemne lotnisk AGL
Oświetlenie podejścia do drogi startowej
Oświetlenie podejścia do drogi startowej FX850AP
Światło podejścia ZA4680 – Approach & Crossbar
Oświetlenie podejścia i końca drogi startowej
Oświetlenie drogi startowej
Oświetlenie krawędzi drogi kołowania
Oświetlenie przenośne
Przenośne światło dla lądowisk
Przenośne światło lotniskowe HPL-M-04
Przenośne światło lotniskowe HPL-M-04-R-S
Przenośne światło lotniskowe HPL-M-04-R-P
Oświetlenie ostrzegawcze do zabezpieczenia na lotnisku stref wyłączonych z ruchu
Wskaźniki i maszty kierunku wiatru
Wskaźniki kierunku wiatru
Wersja stacjonarna WDI
Wersja balastowa WDI
Wersja stacjonarna – Łamliwa
Wersja mobilna WDI
Rękaw wskaźnika kierunku wiatru
Maszty światła drogi podejścia
Pojedynczy maszt światła drogi podejścia ø 60 mm
Pojedynczy maszt światła drogi podejścia ø 125 mm
Pojedynczy maszt światła drogi podejścia ø 180 mm
Wielokrotny maszt światła drogi podejścia ø 180 mm
Maszty meteorologiczne
Maszty systemów pogodowych
Akcesoria
Flaga oznaczania przeszkody mobilnej
Chorągiewka krawędzi drogi kołowania
Uchwyty montażowe
Uchwyt montażowy MB-01
Uchwyt montażowy MB-02
Siedziska montażowe
Siedzisko SP-01
Siedzisko SP-02
Siedzisko SP-03
Osłona pryzmatu HPL-PC-01
Osłona pryzmatu HPL-PC-02
Masa uszczelniająca siedzisko
Oznacznik krawędzi drogi startowej
Oznacznik krawędzi drogi kołowania
Dla projektantów
Certyfikaty
Rysunki wymiarowe
Wytyczne projektowe
Oświetlenie przeszkodowe komina
Oznakowanie przeszkód lotniczych
Przepisy
Przepisy ICAO
Rozporządzenia
Przepisy CAP 168
Przepisy CAP 437
Przepisy CAA
Przepisy FAA
Przepisy EASA
Aktualności
Galeria
Kontakt
×
Start
O nas
Oferta
Oświetlenie przeszkodowe
Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 10 cd
OBL-R-10cd-24V DC
OBL-R-10cd-DOUBLE
Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności wersja solarna
Podwójne oświetlenie przeszkodowe 10 cd – wersja solarna – SOBL-R-2x10cd
Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 32 cd
OBL-R-32cd
OBL-R-32cd-DOUBLE
SOBL-R-32cd-24V DC
Oświetlenie przeszkodowe średniej intensywności
LMIA – TYP A
LIMIA – TYP B
SIMB – TYP B
LMIC – TYP C
LMIAB – TYP A+B
OBL-R-2000cd
Oświetlenie przeszkodowe wysokiej intensywności
LHIA-TYP A
LHIB-TYP B
Kontrolery sterowania oświetleniem przeszkodowym
Kontroler sterowania oświetleniem przeszkodowym APC-01
Kontroler sterowania oświetleniem przeszkodowym APC-02
Kontroler sterowania oświetleniem przeszkodowym APC-03
Systemy ostrzegawcze montowane na instalacjach wysokiego napięcia
Kule ostrzegawcze montowane na przewodach linii wysokiego napięcia
Sygnalizator BHT
Oświetlenie nawigacyjne lądowisk dla helikopterów
Oświetlenie punktu celowania AIMING POINT
Oświetlenie punktu celowania AIMING POINT – zagłębione
Oświetlenie punktu celowania AIMING POINT – naziemne
Oświetlenie ścieżki podejścia APPROACH
Oświetlenie ścieżki podejścia APPROACH – zagłębione
Oświetlenie ścieżki podejścia APPROACH – naziemne
Oświetlenie strefy FATO
Oświetlenie strefy FATO – zagłębione
Oświetlenie strefy FATO – naziemne
Oświetlenie strefy TLOF
Oświetlenie strefy TLOF – zagłębione
Oświetlenie strefy TLOF – naziemne
Oświetlenie drogi kołowania TAXIWAY
Oświetlenie drogi kołowania TAXIWAY – zagłębione
Oświetlenie drogi kołowania TAXIWAY – naziemne
Reflektor oświetlenia płyty lądowiska FLOODLIGHT
Latarnia identyfikacyjna lądowiska
Wskaźnik ścieżki podejścia helikoptera – HAPI
Radiokontroler sterowania oświetleniem nawigacyjnym lądowiska APR-01
Radiokontroler sterowania oświetleniem nawigacyjnym lądowiska APR-02
Akcesoria dla radiokontrolera
Oświetlenie naziemne lotnisk AGL
Oświetlenie podejścia do drogi startowej
Oświetlenie podejścia do drogi startowej FX850AP
Światło podejścia ZA4680 – Approach & Crossbar
Oświetlenie podejścia i końca drogi startowej
Oświetlenie drogi startowej
Oświetlenie krawędzi drogi kołowania
Oświetlenie przenośne
Przenośne światło dla lądowisk
Przenośne światło lotniskowe HPL-M-04
Przenośne światło lotniskowe HPL-M-04-R-S
Przenośne światło lotniskowe HPL-M-04-R-P
Oświetlenie ostrzegawcze do zabezpieczenia na lotnisku stref wyłączonych z ruchu
Wskaźniki i maszty kierunku wiatru
Wskaźniki kierunku wiatru
Wersja stacjonarna WDI
Wersja balastowa WDI
Wersja stacjonarna – Łamliwa
Wersja mobilna WDI
Rękaw wskaźnika kierunku wiatru
Maszty światła drogi podejścia
Pojedynczy maszt światła drogi podejścia ø 60 mm
Pojedynczy maszt światła drogi podejścia ø 125 mm
Pojedynczy maszt światła drogi podejścia ø 180 mm
Wielokrotny maszt światła drogi podejścia ø 180 mm
Maszty meteorologiczne
Maszty systemów pogodowych
Akcesoria
Flaga oznaczania przeszkody mobilnej
Chorągiewka krawędzi drogi kołowania
Uchwyty montażowe
Uchwyt montażowy MB-01
Uchwyt montażowy MB-02
Siedziska montażowe
Siedzisko SP-01
Siedzisko SP-02
Siedzisko SP-03
Osłona pryzmatu HPL-PC-01
Osłona pryzmatu HPL-PC-02
Masa uszczelniająca siedzisko
Oznacznik krawędzi drogi startowej
Oznacznik krawędzi drogi kołowania
Dla projektantów
Certyfikaty
Rysunki wymiarowe
Wytyczne projektowe
Oświetlenie przeszkodowe komina
Oznakowanie przeszkód lotniczych
Przepisy
Przepisy ICAO
Rozporządzenia
Przepisy CAP 168
Przepisy CAP 437
Przepisy CAA
Przepisy FAA
Przepisy EASA
Aktualności
Galeria
Kontakt
Start
O nas
Oferta
Oświetlenie przeszkodowe
Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 10 cd
OBL-R-10cd-24V DC
OBL-R-10cd-DOUBLE
Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności wersja solarna
Podwójne oświetlenie przeszkodowe 10 cd – wersja solarna – SOBL-R-2x10cd
Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 32 cd
OBL-R-32cd
OBL-R-32cd-DOUBLE
SOBL-R-32cd-24V DC
Oświetlenie przeszkodowe średniej intensywności
LMIA – TYP A
LIMIA – TYP B
SIMB – TYP B
LMIC – TYP C
LMIAB – TYP A+B
OBL-R-2000cd
Oświetlenie przeszkodowe wysokiej intensywności
LHIA-TYP A
LHIB-TYP B
Kontrolery sterowania oświetleniem przeszkodowym
Kontroler sterowania oświetleniem przeszkodowym APC-01
Kontroler sterowania oświetleniem przeszkodowym APC-02
Kontroler sterowania oświetleniem przeszkodowym APC-03
Systemy ostrzegawcze montowane na instalacjach wysokiego napięcia
Kule ostrzegawcze montowane na przewodach linii wysokiego napięcia
Sygnalizator BHT
Oświetlenie nawigacyjne lądowisk dla helikopterów
Oświetlenie punktu celowania AIMING POINT
Oświetlenie punktu celowania AIMING POINT – zagłębione
Oświetlenie punktu celowania AIMING POINT – naziemne
Oświetlenie ścieżki podejścia APPROACH
Oświetlenie ścieżki podejścia APPROACH – zagłębione
Oświetlenie ścieżki podejścia APPROACH – naziemne
Oświetlenie strefy FATO
Oświetlenie strefy FATO – zagłębione
Oświetlenie strefy FATO – naziemne
Oświetlenie strefy TLOF
Oświetlenie strefy TLOF – zagłębione
Oświetlenie strefy TLOF – naziemne
Oświetlenie drogi kołowania TAXIWAY
Oświetlenie drogi kołowania TAXIWAY – zagłębione
Oświetlenie drogi kołowania TAXIWAY – naziemne
Reflektor oświetlenia płyty lądowiska FLOODLIGHT
Latarnia identyfikacyjna lądowiska
Wskaźnik ścieżki podejścia helikoptera – HAPI
Radiokontroler sterowania oświetleniem nawigacyjnym lądowiska APR-01
Radiokontroler sterowania oświetleniem nawigacyjnym lądowiska APR-02
Akcesoria dla radiokontrolera
Oświetlenie naziemne lotnisk AGL
Oświetlenie podejścia do drogi startowej
Oświetlenie podejścia do drogi startowej FX850AP
Światło podejścia ZA4680 – Approach & Crossbar
Oświetlenie podejścia i końca drogi startowej
Oświetlenie drogi startowej
Oświetlenie krawędzi drogi kołowania
Oświetlenie przenośne
Przenośne światło dla lądowisk
Przenośne światło lotniskowe HPL-M-04
Przenośne światło lotniskowe HPL-M-04-R-S
Przenośne światło lotniskowe HPL-M-04-R-P
Oświetlenie ostrzegawcze do zabezpieczenia na lotnisku stref wyłączonych z ruchu
Wskaźniki i maszty kierunku wiatru
Wskaźniki kierunku wiatru
Wersja stacjonarna WDI
Wersja balastowa WDI
Wersja stacjonarna – Łamliwa
Wersja mobilna WDI
Rękaw wskaźnika kierunku wiatru
Maszty światła drogi podejścia
Pojedynczy maszt światła drogi podejścia ø 60 mm
Pojedynczy maszt światła drogi podejścia ø 125 mm
Pojedynczy maszt światła drogi podejścia ø 180 mm
Wielokrotny maszt światła drogi podejścia ø 180 mm
Maszty meteorologiczne
Maszty systemów pogodowych
Akcesoria
Flaga oznaczania przeszkody mobilnej
Chorągiewka krawędzi drogi kołowania
Uchwyty montażowe
Uchwyt montażowy MB-01
Uchwyt montażowy MB-02
Siedziska montażowe
Siedzisko SP-01
Siedzisko SP-02
Siedzisko SP-03
Osłona pryzmatu HPL-PC-01
Osłona pryzmatu HPL-PC-02
Masa uszczelniająca siedzisko
Oznacznik krawędzi drogi startowej
Oznacznik krawędzi drogi kołowania
Dla projektantów
Certyfikaty
Rysunki wymiarowe
Wytyczne projektowe
Oświetlenie przeszkodowe komina
Oznakowanie przeszkód lotniczych
Przepisy
Przepisy ICAO
Rozporządzenia
Przepisy CAP 168
Przepisy CAP 437
Przepisy CAA
Przepisy FAA
Przepisy EASA
Aktualności
Galeria
Kontakt
×
Start
O nas
Oferta
Oświetlenie przeszkodowe
Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 10 cd
OBL-R-10cd-24V DC
OBL-R-10cd-DOUBLE
Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności wersja solarna
Podwójne oświetlenie przeszkodowe 10 cd – wersja solarna – SOBL-R-2x10cd
Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 32 cd
OBL-R-32cd
OBL-R-32cd-DOUBLE
SOBL-R-32cd-24V DC
Oświetlenie przeszkodowe średniej intensywności
LMIA – TYP A
LIMIA – TYP B
SIMB – TYP B
LMIC – TYP C
LMIAB – TYP A+B
OBL-R-2000cd
Oświetlenie przeszkodowe wysokiej intensywności
LHIA-TYP A
LHIB-TYP B
Kontrolery sterowania oświetleniem przeszkodowym
Kontroler sterowania oświetleniem przeszkodowym APC-01
Kontroler sterowania oświetleniem przeszkodowym APC-02
Kontroler sterowania oświetleniem przeszkodowym APC-03
Systemy ostrzegawcze montowane na instalacjach wysokiego napięcia
Kule ostrzegawcze montowane na przewodach linii wysokiego napięcia
Sygnalizator BHT
Oświetlenie nawigacyjne lądowisk dla helikopterów
Oświetlenie punktu celowania AIMING POINT
Oświetlenie punktu celowania AIMING POINT – zagłębione
Oświetlenie punktu celowania AIMING POINT – naziemne
Oświetlenie ścieżki podejścia APPROACH
Oświetlenie ścieżki podejścia APPROACH – zagłębione
Oświetlenie ścieżki podejścia APPROACH – naziemne
Oświetlenie strefy FATO
Oświetlenie strefy FATO – zagłębione
Oświetlenie strefy FATO – naziemne
Oświetlenie strefy TLOF
Oświetlenie strefy TLOF – zagłębione
Oświetlenie strefy TLOF – naziemne
Oświetlenie drogi kołowania TAXIWAY
Oświetlenie drogi kołowania TAXIWAY – zagłębione
Oświetlenie drogi kołowania TAXIWAY – naziemne
Reflektor oświetlenia płyty lądowiska FLOODLIGHT
Latarnia identyfikacyjna lądowiska
Wskaźnik ścieżki podejścia helikoptera – HAPI
Radiokontroler sterowania oświetleniem nawigacyjnym lądowiska APR-01
Radiokontroler sterowania oświetleniem nawigacyjnym lądowiska APR-02
Akcesoria dla radiokontrolera
Oświetlenie naziemne lotnisk AGL
Oświetlenie podejścia do drogi startowej
Oświetlenie podejścia do drogi startowej FX850AP
Światło podejścia ZA4680 – Approach & Crossbar
Oświetlenie podejścia i końca drogi startowej
Oświetlenie drogi startowej
Oświetlenie krawędzi drogi kołowania
Oświetlenie przenośne
Przenośne światło dla lądowisk
Przenośne światło lotniskowe HPL-M-04
Przenośne światło lotniskowe HPL-M-04-R-S
Przenośne światło lotniskowe HPL-M-04-R-P
Oświetlenie ostrzegawcze do zabezpieczenia na lotnisku stref wyłączonych z ruchu
Wskaźniki i maszty kierunku wiatru
Wskaźniki kierunku wiatru
Wersja stacjonarna WDI
Wersja balastowa WDI
Wersja stacjonarna – Łamliwa
Wersja mobilna WDI
Rękaw wskaźnika kierunku wiatru
Maszty światła drogi podejścia
Pojedynczy maszt światła drogi podejścia ø 60 mm
Pojedynczy maszt światła drogi podejścia ø 125 mm
Pojedynczy maszt światła drogi podejścia ø 180 mm
Wielokrotny maszt światła drogi podejścia ø 180 mm
Maszty meteorologiczne
Maszty systemów pogodowych
Akcesoria
Flaga oznaczania przeszkody mobilnej
Chorągiewka krawędzi drogi kołowania
Uchwyty montażowe
Uchwyt montażowy MB-01
Uchwyt montażowy MB-02
Siedziska montażowe
Siedzisko SP-01
Siedzisko SP-02
Siedzisko SP-03
Osłona pryzmatu HPL-PC-01
Osłona pryzmatu HPL-PC-02
Masa uszczelniająca siedzisko
Oznacznik krawędzi drogi startowej
Oznacznik krawędzi drogi kołowania
Dla projektantów
Certyfikaty
Rysunki wymiarowe
Wytyczne projektowe
Oświetlenie przeszkodowe komina
Oznakowanie przeszkód lotniczych
Przepisy
Przepisy ICAO
Rozporządzenia
Przepisy CAP 168
Przepisy CAP 437
Przepisy CAA
Przepisy FAA
Przepisy EASA
Aktualności
Galeria
Kontakt
Przepisy EASA
EASA
Sprawdź przepisy i regulacje
STRONA W BUDOWIE