• Pon - Pt 8:00 - 16:00

Oświetlenie przeszkodowe

 

Zasady dotyczące sygnalizacji świetlnej statku powietrznego są ustalane przez ICAO (załącznik 14, rozdział 6). Nasze lampy o średniej intensywności są certyfikowane i homologowane przez lotnictwo cywilne (ICAO) i mogą być instalowane na każdej przeszkodzie o wysokości od 45 do 150 m (Pylony, konstrukcje budowlane, budynki, żurawie i kominy).
W przypadku przeszkód o wysokich wysokościach zaleca się zaplanowanie oświetlenia na różnych poziomach, ze światłem o średniej intensywności na górze i światłem o niskiej intensywności typu B na poziomie pośrednim.

Oświetlenie przeszkodowe
Oświetlenie przeszkodowe
Oświetlenie przeszkodowe
Oświetlenie przeszkodowe
Oświetlenie przeszkodowe
Oświetlenie przeszkodowe
Oświetlenie przeszkodowe
oswietlenie-przeszkodowe-niskiej-intensywnosci-1.png

Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 10 cd


Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności stosowane jest tam, gdzie obiekt jest mniej obszerny, a jego wysokość ponad otaczającym gruntem jest mniejsza niż 45 m.
Sygnalizatory o niskiej intensywności 10 cd są używane do oznaczenia przeszkody lotniczej w obszarze ruchu, gdzie 32-cdowe światła mogą oślepiać. Oprawa znajduje zasosowanie w oznakowaniu przeszkodowym budynków, masztów, ladowisk, lotnisk, wierz, żurawi.

 

 

 


 
 
 
  • oswietlenie_przeszkodowe_niskiej_intensywnosci_10cd_1.jpg
  • oswietlenie_przeszkodowe_niskiej_intensywnosci_10cd_2.jpg
  • oswietlenie_przeszkodowe_niskiej_intensywnosci_10cd_3.jpg
  • oswietlenie_przeszkodowe_niskiej_intensywnosci_10cd_4.jpg

Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywnosci 10 cd


Nasz asortyment świateł o niskiej intensywności można podzielić na dwie kategorie: typ A (10Cd) i typ B (32Cd). Nasze sygnalizatory LEDEO są głównie wyposażone w technologię Led, niemniej jednak możemy również dostarczać światła o niskiej intensywności działające w technologii Neon.



 

 
 
 
 
 

 
 
 

Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 32 cd

Zasady dotyczące sygnalizacji świetlnej statku powietrznego są ustalane przez ICAO (załącznik 14, rozdział 6). Sygnalizatory o niskiej intensywności można instalować na konstrukcjach o wysokości do 45 metrów. W przypadku wyższych przeszkód wymagane jest zainstalowanie świateł o średniej intensywności na górze i świateł o niskiej intensywności typu B na poziomie pośrednim. Zgodnie z regułami należy zainstalować szafę zasilacza awaryjnego, aby zapewnić 12-godzinny sygnał ostrzegawczy w przypadku awarii zasilania.

oswietlenie-przeszkodowe-niskiej-intensywnosci-32cd.jpg

Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 32 cd


Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności stosowane jest tam, gdzie obiekt jest mniej obszerny, a jego wysokość ponad otaczającym gruntem jest mniejsza niż 45 m.
Sygnalizatory o niskiej intensywności 10 cd są używane do oznaczenia przeszkody lotniczej w obszarze ruchu, gdzie 32-cdowe światła mogą oślepiać. Oprawa znajduje zasosowanie w oznakowaniu przeszkodowym budynków, masztów, ladowisk, lotnisk, wierz, żurawi.

 

 

 


 
 
 
oswietlenie-przeszkodowe-niskiej-intensywnosci-32cd_podwjne.jpg

Oświetlenie przeszkodowe niskiej intensywności 32 cd - podwójne


Oświetlenie  przeszkodowe niskiej intensywności 32 cd - podwójne jest używane tam, gdzie obiekt jest mniej obszerny, a jego wysokość nad ziemią otaczającą jest mniejsza niż 45 m. Oświetlenie 200 cd  niskiej intensywności powinno być używane z dala od obszaru ruchu lub w obszarach na obszarze ruchu o wysokim poziomie natężenia oświetlenia tła.

 

 
 
 
 

 
 
 
oswietlenie_przeszkodowe_niskiej_intensywnosci_200cd.png

Oświetlenie przeszkodowe średniej intensywności 200 cd

Oświetlenie zgodne z CAP168 i CAP437 200 cd dla wszystkich zastosowań morskich. Oprawa dostępna jest w konfiguracjach 100-240 Vac i 24 Vdc



 

 
 

 
 
 
oswietlenie-przeszkodowe-sredniej-intensywnosci-type-b-praca-stala.jpg

Oświetlenie przeszkodowe średniej intensywności 2.000 cd


Oświetlenie przeszkodowe o średniej intensywności są stosowane, gdy obiekt jest obszerny lub jego wysokość powyżej poziomu otaczającego terenu jest większa niż 45 m. Oświetlenie przeszkodowe o  średniej intensywności są one używane samodzielnie lub w połączeniu z lampami przeszkódowymi o niskim natężeniu -10 cd lub 32 cd.


 

 

 
 
 
oswietlenie-przeszkodowe-sredniej-intensywnosci-podwojne.png

Oświetlenie przeszkodowe średniej intensywności - podwójne


Oświetlenie przeszkodowe średniej intensywności -podwójne jest wyposażone w światło białe dzienne o zgodne z normą ICAO 20.000 cd - kolor biały oraz czerwony 2.000 cd. Oprawa za pomocą wbudowanej komórki automatycznie przełączy się z światła białego dziennego na światło czerwone nocne.


 

 
 
 

 
 
 

 

APS AVIATION Sp. z o.o

ul. Grunwaldzka 231

85-431 Bydgoszcz, POLAND

NIP: 9671428132 REGON: 38366033700000 KRS: 0000790988

Mobile: +48 889 903 515 , +48 600 404 059

office@aps-avi.com.pl

 

 

KONTAKT

©2019 APS AVIATION Wszystkie prawa zastżeżone

Search